Blåser snart bort!

Snacka om att det började blåsa mycket nu på eftermiddagen. Känns typ som man ska blåsa bort och jag funderar skarpt på att sätta på mig en långärmad tröja.(!!) 
Elina sover i sin vagn, hon är en väldigt trött liten tjej nu när det är så varmt hela tiden. Jag sitter och surfar på min mini iPad och Christer kollar på en fotbollsmatch. Vad vore en solsemester utan fotboll va??? Skämt åsido men jag förstår ärligt talat inte riktigt varför man måste följa varenda match slaviskt när man är iväg på semester. Tur som bara den att jag kan surfa under tiden och dricka en jordgubbsmilkshake. 
 
När matchen är slut ska vi se om vi hittar någon restaurang som öppnat så vi får i oss lite mat. Hungrig som man är. Sen snacka Christer om att han ville spela minigolf som jag kommer förlora. Men men... nån måste ju göra det också. Men först som sagt äta mat och inte blåsa bort! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0