Dop idag

Hann inte uppdatera mer igår då vi åkte hem till syrran för lite familjekräftskiva. Var hos Corina ganska länge och snackade om allt och inget, ååhh va jag saknat henne! Hon är för härlig ibland alltså. Haha!! Så därför tickade tiden iväg och jag fick hellt plötsligt bråttom att göra mig i ordning inför kvällen. Sp något inlägg härr hanns liksom inte med. Men men, ni överlevde nig. 
 
Nu ska vi snart iväg på dop för en i Christers bandylags son. Elina har klänning på och är så fin så. Nu är det inte heller långt kvar till även hon ska döpas. :) Hoppas hon håller sig glad i kyrkan så vi får se ceremonin idag och inte behöver smita ut. Har en känsla av att hon kanske kommer bli lite gnällig då hon sovit lite halvdåligt i natt och hon sov dessutom nästan inget igår på dagen. Vi får hålla tummarna på att hon är sitt glada jag i alla fall. 
 
Ha en fin dag!
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0