Fredag!!

God morgon fredag! 
 
Idag fick vi sova ända tills klockan var 8 för lilla damen. :) Trött liten tjej idag, har somnat om nu efter lite frukostgröt i magen Och med "kotten" i famnen. <3
 
 
Vi ska idag fortsätta vår vitvarorjakt så vi kan beställa allt idag förhoppningsvis. Senare idag ska jag även ha kvällsfodringen i stallet så då blir det en längre stund där. Att få lyssna på hästarna när de står och tuggar hö är så mysigt. Kanske tar en liten skrittur idag också om det inte öser ner. Saknar ridningen riktigt mycket nu. Har i princip glömt hur det känns men ändå så känner jag suget för jag vet hur härligt det verkligen är. 
 
 
Suck!!! 
 
Nä nu får jag rycka upp mig... Blev lite nere av bara tanken på att jag inte kommer få rida sen. Eller jo jag får rida men inte på den hästen som jag vill.. Min fina grå! <3
 
Kaffet kallnar så nu tänker jag avrunda detta korta inlägg. Så hörs vi lite senare när jag har mer att säga. :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0