God eftermiddag!

Nu har både jag och lilla skruttfian vaknat från vår powernap som var så skön. Älskar att sova middag! 
Så nu tänkte jag prova mina bikinis så jag vet om dom passar inför vår resa som vi ska på redan på torsdag. Men jag har ett litet problem, jag hittar dom INTE! Gaah!!
Så nu kanske jag blir tvungen att köpa en ny ändå. Hade varit skönt att slippa det faktiskt. Fast vem vet, om dom inte passar så behöver jag ändå ändå en ny. 
 
Usch kommer känna mig obekväm i bikini eftersom jag inte är nöjd med min kropp än. Men jag kan ju inte vara i ett varmt land fullt påklädd. Så nu blir det till att leta järnet. 
 
Bjuder på två bilder som Elina skickade till mig som hon tog på promenaden, eftersom jag där faktiskt försöker göra något åt kroppen. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Kommer nog många fler där som är större än dig ska du se! :)
Ha en underbar resa! :D

Svar: Jo och jag kommer ha fullt upp med Elina ändå så kommer nog inte hinna tänka så mycket på hur jag ser ut. Och jag får försöka tänka att jag faktiskt hade en bebis i magen för inte så länge sen å då blir kroppen lite sliten helt enkelt. :) tack tack!! :) kram
Jenny Säfström

2013-08-12 @ 17:23:17
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0