God morgon i röran

 
 
En tidig morgon för min och Elinas del då hon inte ville sova längre än till halv 6!! Hur ska jag orka denna dag?? Två tuffa nätter utan sömn och nu gick det inte ens att ligga och dra sig i sängen. Men bara att gilla läget. Får sova en annan gång. 
 
Idag blir det ett besök på babycafét som dragit igång igen och träffa alla andra mammor och barn. Sen blir det en träff på BVC med de i min mammagrupp också. Så mycket bebis det bara går hela förmiddagen helt enkelt. Kommer va där lagom trött efter. Lär väl somna ståendes när denna dagen är slut. 
 
Får se om det blir ridning för min del idag eller inte. Beror på hur det går lite här hemma, om Christer kan ha Elina en sväng eller inte. Är massor som ska fixas nu och han måste prioritera renoveringen nu ett tag så det inte drar ut på tiden. Jobbigt att inte ha ett kök ju. 
 
Elina passade i alla fall på att ta sig en ridtur på sin häst nu på morgonen. :) Förbygeln har gått sönder men det är ju tur att det inte är på en riktig häst. Denna har hon fått av Jenny. Hennes barn hade vuxit ur den.
 
 
 
Om man trycker på örat så börjar hästen låta....
 
 
Åå det är ju sååå kul!! :)
 
 
Lite suddig bild men hon var så glad når hon lyckades få den att låta alldeles själv. :)
 
Nu ska jag göra mig i ordning så vi kan börja röra oss sen. 
 


Kommentarer
Postat av: elina

Åhw vilka fina kort! Så söt <3

Svar: :) en riktig liten hästtjej!
Jenny Säfström

2013-08-28 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0