Härlig ridtur idag

Trots mitt ledsna humör så bestämde jag mig för att rida några varv runt travbanan idag. Fast idag fick vi rida själv då Jennie ville lastträna Dijon istället. Så Beauty var inte fullt så avslappnad idag. Hon ville titta på allt runt omkring och hade lite svårt att koncentrera sig, men hon höll sig på backen utan några dumheter så jag är jättenöjd med henne! :) efter ca 1,5 varv i trav så började hon slappna av lite och kunde trava ca ett halft varv innan hon ville titta på allt igen. Hon hoppade även till en gång då hon tyckte hon hörde ett monster. Vi tar lite i taget och man får vara glad för de små framstegen. Oavsett om hon är spänd, avslappnad, tittig, studsig ja vad det nu än är så älskar jag henne lika mycket ändå. Man får bara ha tålamod. När vi ridit klart passade även vi på att gå in och ut i transporten några gånger. Men det var ju en enkel match för Beauty som kliver på med öronen framåt. 
 
Ridturen idag gjorde i alla fall mig på lite bättre humör även om jag fortfarande känner mig ledsen. 
Nu ska jag mysa med Elina innan hon somnar helt för natten. Sen blir det nog en film för att tänka på annat. 
God natt!
 
 
Världens vackraste grå!! Så mycket som jag älskar denna hästen! <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0