Hej från Karpathos

 Sitter i skuggan i min och Elinas gemensamma solstol och börjar känna mig hungrig. Snart dags för lunch och kanske en god våffla med vaniljglass och jordgubbar till efterrätt. Min motivation till att skriva här har inte varit och är inte nu för den delen heller på topp, men tänkte försöka mig på att skicka en liten hälsning härifrån Karpathos i alla fall. 
 
Funderar fortfarande på om jag ska ta en längre bloggpaus eller inte.. Känns som mina inlägg ändå bara kommer kännas negativa ett tag framöver och då är det inte kul för er som väl läser. Inte för att det verkar vara så många ändå. Inte en endaste kommentar på mitt tidigare inlägg där jag frågar vilka ni är. 
 
Elina ligger just nu och tar en liten nap och när hon vaknar tänker i alla fall jag gå och äta. Jag är konstant hungrig känns det som. Kanske för att jag ammar mer igen nu när vi är här. ?? 
 
Vi har några dagar kvar här innan det är dags att komma hem till verkligheten igen. Där tankar inte bara är tankar utan dom faktiskt kommer bli verklighet. Att behöva välja är aldrig kul när det har med jobbiga saker att göra. Men ibland har man inget val utan får det valt åt en, och det är nästan ännu jobbigare. 
 
Hur som så kommer förmodligen min kropp bli awsome sen när mer tid kommer läggas på träning. Och då menar jag MASSA träning. Jag ska vara spyfärdig när jag lämnar gymmet, och sen krävs nog en och annan behandling också för att få hjälp med lite bristningar och celluliter. Men då har jag i alla fall inga ursäkter sen att träningen inte hinns med. Så då borde jag kunna nå mitt mål och bli fast och fin igen. Men först måste ju mitt så kallde liv gå i tusen bitar och allt måste lösas, men sen så.... Träning är väldigt bra när man vill få ur sig lite tankar och lite ilska. 
 
Hälsningen härifrån kommer i form av lite bilder.. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fast och fin igen? Var snackar du om Jenny? Hade jag sett ut som du gör nu och ännu bättre ett par månader efter jag fötlöstmmina barn hade jag vart väldigt nöjd!! Kram på dig!


Svar: Vad snällt av dig att säga så! :) tack!! Men har man en gång varit vältränad så vill man liksom förbli vältränad.
Kram
Jenny Säfström

2013-08-18 @ 15:17:44
Postat av: Elina

Hallå det är min vän du skriver om!? Hon är en riktig Powermamma och gör sitt absolut bästa!

Ni ser ut att ha det riktigt skönt ta med solen hem sen ;D

Svar: <3 stor kram till dig!! Önskar bara man kände så själv ibland. Får kämpa lite med känslorna så kanske jag nån gång lyckas få din positivitet. :)
Ska försöka få med mig solen hem, lovar ;)
Elina säger hej hej till Ture!
kram
Jenny Säfström

2013-08-18 @ 23:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0