Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter en helg med övernattning på hotell och bröllopsfirande. Vi har haft det jätte bra och Elina har även hon haft det toppen hos sin farmor. Brudparet var så vackert och allt var perfekt! Så mysigt i kyrkan och även på hotellet som låg i en lantlig miljö ute på Värmdö. Vi hade en stor golfbana utanför och från vårt fönster såg man hästarna gå och beta som kom från stallet som låg alldeles intill också. Supermysigt! 
 
Det vackra brudparet! 
 
 
 
 
Jag hade min klänning på mig som jag beställt från nelly.com, mina högklackade skor från Din sko, halsband och armband från glitter och en gammal liten handväska från nån affär jag inte ens minns. Hur som så kände jag mig faktiskt lite elegant när jag gick där bredvid min älskling i sin kostym. Är ju så sällan man verkligen klär upp sig så.
 
så här såg vi ut <3
 
 
 
En perfekt helg helt enkelt! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0