Morgonträning

God morgon!
 
Har varit vaken ett bra tag nu men har inte orkat skriva eller kunnat för den delen heller förens nu så jag säger GOD MORGON till er nu! :)
Har slängt i mig en onyttig frukost bestående av endast mackor å dessutom av det sämsta brödet. (Vitt) Och en kopp varm oboy. Så nu ska jag snart gå ut på en powerwalk. Vi tänkte gå runt elljusspåret som är ganska långt faktiskt. Ska ta Elinas svarta vagn då den har bättre hjul då det blir lite teräng. 
 
Känslan från ridturen igår sitter kvar i mig och jag kan lova er att mina lår känner det också. ;) En härlig träningsvärk som jag saknat! :) Tänk att en sån kort ridtur kan kännas så mycket efteråt. Haha!! Är man ringrostig så är man. 
 
Jag är i alla fall redo! 
 
 
Nu ska jag bara vänta in Elina och Ture. 
Vi hörs lite senare! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0