på väg till nästa kalas

Efter ett fint dop för lille Claes så ska vi nu vidare mot Christers kusin Marie som fyller år. men först en sväng hem och gå ut med hundarna och sen får Mili följa med och kira va med mamma. Det är alltid så många hundar med när det är kalas i Christers släkt då många har hund. Och självklart ska dom också få vara med och fira och busa. Kira tycker ju inte så mycket om andra hundar så hon slipper följa med.

Ikväll blir det stallet för min del. Och jag såg ju redan igår när jag var där att jag tagit fel på dag när det gällde trailen. Den är idag och inte igår. Men vi missar ju den idag ändå så får se om vi hittar på nåt skoj ifall jag inte kommer ut för sent. Beror på hur länge vi är på kalaset.

Nu ska vi sätta fart så vi hinner i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0