Sovmorgon

Oj!! Idag fick jag sova ända tills klockan var 11. Snacka om sovmorgon. Fast då får min rygg betala lite eftersom jag blir så himla stel av att ligga ner för länge plus att ryggen gör svinont! Suck!!
 
Sitter ute på baksidan och äter frukost medans Christer passar Elina. Han hittade sitt eget sätt att hålla koll på henne ;)
 
 
Skämt åsido men det såg kul ut. :)
 
När jag ätit klart vilket blir snabbare än jag tänkt då jag lämnade min yoghurttallrik i 1 min och kom tillbaka och möttes av två glupska hundar som surpla i sig den så ska Christer iväg till gymmet. Tur jag hade några mackor också. :) haha.. Det har nog aldrig hänt tidigare att hundarna tar mat här hemma.. Hmmm.. Kan det bero på att jag minskat lite på deras vanliga foder eftersom båda behöver gå ner i vikt?? Dom protesterar helt enkelt! :) 
 
Idag ska jag försöka hålla mig på ett gladare humör även om allt känns tungt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0