Typiskt

Kom endast i en klänning. De andra hade inget stretchmaterial så då skiter det ju sig när man har breda axlar och numer även breda höfter. Det tog tvärstopp!! :(
Å denna vet jag inte om jag vågar gå i. Känner mig lite som en stoppad korv. 
 
 
Kanske får bli en panikshopping idag i alla fall.. Annars har jag inget val utom denna. 
Hade inte kunnat ha större storlek i de andra klänningarna heller eftersom dom då inte skulle passat midjan. Så svårt att hitta kläder när man är bredaxlad som en karl. 
 
Ett halsband kanske skulle sitta fint till, ska nog kolla efter ett senare idag när Christer ändå ska köpa en kavaj då han också blivit för bredaxlad för sin. :) tur att vi har samma problem han å jag så behöver man inte känna sig ensam om det i alla fall. Fast han är ju kille å dom får vara bredaxlade.. Suck!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0