AJ AJ AJ!!

Nu är denna dagen slut och jag får äntligen sova. Gjorde illa mig idag! :( klämde mig när jag skulle stänga gasolskåpet så det bara rann blod från fingret. Nu är jag blå runt om hela fingertoppen samt att översta hudlagret saknas på undersidan. AJ!!!! Säger jag bara! Det dunkar som bara den och har tagit en värktablett så jag kan somna. Fasiken att man ska vara ett sånt klantarsel jämt! Jag gör alltid illa mig. Har ju fortfarande ont i andra fingret som jag slog i förr förra gången jag jobbade. Tror det lätt blir så för mig då jag alltid har så bråttom i allt jag gör. Jag vill att allt ska gå snabbt så jag inte ens hinner med själv. SUCK!!


Jaja... Nu ska jag sova så jag kanske glömmer att det gör så satans ont. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0