BVC kontroll och hundpromenad

Hej på dig tisdag!

Den här morgonen har inte gått i många knop direkt. Jag är såå trött. Elina somnade för en liten stund sen efter massa bus på golvet. Ligger å kramar sin fina nalle som hon tycker så mycket om. 


För min del är det ingen mening att försöka sova med henne nu då jag ändå inte kommer hinna sova speciellt länge eftersom vi sen ska på 10 månaders-kontroll på BVC. Och innan dess ska hundarna promeneras eller alternativt i alla fall ut och snabbkissas och så får vi gå lite längre efter kontrollen. Elina somnade lite olägligt nu ju. Men så kan det gå ibland och jag vill inte väcka henne i onödan nu. Hundarna sover så det går ingen nöd på dom än. Dom är riktiga sjusovare vissa dagar och har inte alls bråttom. 

Ska nog passa på att slänga ihop nån snabb lunch så jag hinner äta innan hon vaknar igen. Omelett, falukorv, bacon, smörgås...... Hmmm vad ska jag göra? Vad orkar jag göra?? Usch vad jag är omotiverad  när det gäller matlagning. 
Och ändå har jag ett matlagningsprogram som går på tv:n just nu. 

Fick ett meddelande från Linda i stallet i morse att B hade tagit sönder sin krubba så det ska jag försöka fixa sen när jag kommer till stallet idag. Ska försöka få med mig Christer kanske som får hjälpa mig sätta upp en ny. 
Knasiga häst! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0