Dagen lider mot sitt slut

Nu har jag bara duschen kvar innan jag kan lägga mig och sova. Har ridit finaste hästen som idag var väldigt rädd för alla andra hästar (Knäppis) men ändå väldigt fin stundvis. Sen har jag haft lite hemmaspa med ansiktsmask medans jag slog in lite julklappar. 



Elina blir modigare och modigare och släpper händerna mer och mer när hon går nu. Min stora tjej! :) <3


Tänk att hon blivit så stor på så kort tid. Helt galet ju! :) Snart kan hon rida ponny också.. Fniss!!

När jag satt och slog in julklapparna nu för en liten stund sen så känner jag bara att jag vill köpa mer. Måste ju fixa klappar till flera. Men får se hur det blir då jag har så jätte dåligt med pengar. Har förklarat det för de flesta så ingen förväntar sig att få något av släkt och närmsta vänner men det vore ju så mycket roligare om man kunde ge något litet i alla fall. Men tyvärr får man ju inte alltid som man vill så jag får kanske nöja mig nu ändå. Kan ju inte ruinera mig själv. Det fixar ju föräldraledigheten så bra redan så behöver ju inte ha ännu fler bidragande faktorer. 
De enda jag med säkerhet vet att jag kommer köpa nåt litet till är hundarna och Beauty. För dom nöjer sig med lite godis och nåt hundben. Och dom blir ju såååå glada när dom får öppna paketen.

Nu ska jag skynda mig i duschen så jag kommer i säng. God natt!!


Tröttis grodis med sin pappa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0