Dagen når sitt slut

Japp och jag ska strax inta sängen och SOOVAA!!! 

Har varit på jobbet typ halva dagen idag då det var jullunch och sen orkade jag inte ta bussen hem så väntade in Christer när han slutade. Jobbigt bara att han helt plötsligt slulle sluta en timme senare än vanligt, men men... Elina hade ändå somnat och sov i soffan i personalrummet så nu fick hon en chans att sova färdigt så slapp vi väcka henne. 

Ville rida idag men då Christer hade tänkt träna så föll lotten på mig att laga middag, gå med hundar, leka med Elina så helt plötsligt var klockan dags för kvällsfodring och jag kände att det blev för sent. Vill inte vara helt solo i stallet och rida ifall nåt händer. Och fredagar är den absolut lugnaste kvällen på hela gården. Det är jämt endast ett fåtal som man stöter på då. De flesta rider nog tidigt på eftermiddagen för att sen åka hem och ha fredagsmys. Men tänkte flirta med mamma i morgon om hon kan passa Elina en stund så jag kan rida då istället, så kan vi rida ut när det är dagsljus.

Har slagit in de sista julklapparna nu på kvällen och hundarna kommer verkligen bli nöjda. :)


Elina får mest julklappar och sen hundarna. Dom tycker ju det är så kul att öppna paketen och hämtar själv sina paket av tomten när deras namn ropas upp. Duktiga hundar! :) 





Elina gillar verkligen hundarna och myser så fort hon får chansen. 

Kom nu på att jag precis ljög om julklapparna. Jag är inte alls färdig, Beautys julklapp ska fortfarande handlas. :) Hon kommer få massa gottigottgott!! :) och om jag hittar nåt hon behöver som inte kostar så mycket kanske hon får det med. 
Nöjd kommer hon bli i alla fall!! 

Nu ska jag sova, god natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0