Kvällen spenderades i stallet

Så.... Nu är nya krubban på plats och Beauty är renborstad och fin. Bara benen som fortfarande var lite skitiga då hon hade blöt lera där. Fick med mig hela familjen till stallet så det vart ingen longering idag. Men det hade inte gått ändå då det var hoppträningar i ridhuset hela kvällen. Vi får satsa på i morgon istället. :)

Lite mumsiga morötter i nya krubban.


Elina tycker att hästarna är roliga och skrattar och pratar med dom och även klappar på mulen. Hon är så söt! 






Självklart fick hon "rida" lite också! :)


Det blir nog en liten ryttarinna av henne med skulle jag tro. <3 

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen sova. Kvällspromenaden med hundarna som jag tog alldeles nyss gjorde mig verkligen påmind om hur trött jag är. Men fy sjutton vad skönt det ändå är att få promenera utan barnvagn och bara kunna fokusera på hundarna. Kvalitetstid med dom som dom verkligen förtjänar och borde få mer av. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0