Längtar till nästa!!

Åh vad jag längtar efter nästa del nu efter att ha sett denna!! Slutet var verkligen så att man började längta på en gång. Får dom ens göra så? Haha! Snacka om att retas!
Ni kanske förstår då att jag tyckte filmen var bra. :) 

Nu ska jag fixa mig inför att lägga mig i sköna sängen och sova. Borsta gaddarna som känns fulla med popcorn och typ gnisslar av coca colan. 

På tal om nåt helt annat kom Elinas pulka idag som vi beställt på nytt då den innan saknade delar och ska skickas tillbaka. Självklart tog hon en provtur på köksgolvet! :)


Filmade en snutt också men vet inte hur man lägger upp det här när jag inte filmat med appen videofyme så ni får nöja er med denna bilden eller så får ni följa mig på instagram där jag heter 1234kira där filmen finns och fungerar. 
Nu väntar vi bara på lite snö så den kan provas ute också. 

Just det, har ju glömt berätta att vi fått nya fina fönster nu på hela nedervåningen. Eller har jag kanske sagt det?? Hmm minne som en guldfisk! Hur som så blev dom riktigt snygga!


Det saknas en persienn då det kommit en med fel mått så den nya kommer senare. Och även ytterdörren kommer senare då även den hade blivit fel. Ja vi har verkligen otur när vi beställer grejer. Det blir alltid fel först innan det blir rätt och drar ut på tiden. Men men... Vi överlever nog ändå. Sen när vi har råd byter vi på hela övervåningen också. 

Nää nog babblat! Dags att gå till kojs. 
God natt!



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Filmen slutar så för att bok nr 2 slutar så... Så det är egentligen inte konstigare än så även om jag håller med om att man bara vill se mer. Men ja. Jag var förberedd på det! ;) Vet inte om du läst böckerna? Annars kan du få låna! :)
Däremot kommer bok 3, precis som Harry Potters sista film, delas upp i två, med typ ett år emellan premiärerna! DET kommer bli jobbigt. Haha!

Svar: Jag har inte läst böckerna så visste inte vad som väntade. Men tycker att filmerna är riktigt bra så då borde böckerna vara ännu bättre. Kommer ju vara jätte jobbigt att vänta på sista delen. Suck! :)
Men den som väntar på nåt gott... :) kram
Jenny Säfström

2013-12-17 @ 09:26:46
URL: http://jennysen.spotlife.se
Postat av: Jennysen

Vill du låna de då? :)

Svar: ja tack! frågan är bara när man får tid till att läsa.. hmm. klurigt! :)
Jenny Säfström

2013-12-18 @ 05:52:49
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0