Middagen i magen och ridning väntar

Klockan är nu 19.30 och jag ska åka till stallet å rida. :) är ganska trött men kommer nog piggna på mig när jag väl kommer fram. Blir ett lugnt pass i ridhuset där det idag hålls lektioner så får se om jag ens galopperar idag. Annars koncentrerar vi oss på travarbetet. Hon är fortfarande så hetsig i galoppen nämligen så är så svårt att rida det när det är många hästar och trångt. Men har vi tur och det är lugnt i ridhuset så blir det nog lite galoppjobb också men med fokus på fattningar. Får se helt enkelt. :)

Johanna från stallet skickade en söt bild på B för en liten stund sen. 


Förövrigt idag har vi promenerat långis med hundarna.




Hämtat ut paket på ICA.




Varit på föräldragruppen och busat järnet!! Elina tog nytt gårekord, över 10 steg helt själv! :) min duktiga lilla tjej!

I morgon blir det nog öppna förskolan tror jag. På eftermiddagen i alla fall. Skulle egentligen behöva köpa ett par vinterskor både till mig och Elina också. 
Vet inte om jag kommer klara mig från kyla och väta i dessa. ;)


Nä nu ska jag kila till stallet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0