Muller och blåst rätt in

God dagens! 

Idag är det mullrigt, bullrigt, kallt och allt på en gång här hemma. Är två hantverkare här som byter våra fönster och dörrar på nedervåningen så det låter rätt mycket. Blåser rätt in gör det också då det är helt öppet. 
Just nu leker Elina på sitt rum, eller det rummet som ska bli hennes. Här uppe är det i alla fall varmt. Får försöka hålla oss här ett tag till tror jag. 




Hundarna har fått en lång promenad så vi slapp vara hemma och lyssna på mullret när Elina skulle sova. Vi fick sällskap av Mia och Viola och deras två hundar som vi mötte på vägen så det var trevligt. Alltid roligare när man får sällskap. 

Ska strax ge Elina lunch och försöka äta nåt själv också. Man drar sig lite för att behöva gå ner.  Men dom är snälla dom som är här i alla fall. Och gillar både hundar och barn så det var ju bra. 

Får se hur eftermiddagen blir. Jag skulle ju gärna gå till öppna förskolan men vet inte om jag vågar lämna hundarna själv med hantverkarna. Sen ikväll ska jag åka och handla med Emelie. Vi ska ha en julmiddag ihop i morgon så vi ska förbereda för det. Mysigt!!

Vilken busig bebis jag har som hittar på hyss när jag tittade bort i en sekund förrut när vi var i badrummet. :) haha


Badrummet är roligt!!! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0