Natti natti

Nu ska jag sova efter en god middag hos pappsen min och hans Marita. Elina var som vanligt skeptisk till sin morfar i början av kvällen och vågade inte vara nära men sen så släppte det och hon skrattade åt honom. Han är läskig han. :) Vi fick även fina julklappar! Ett presentkort på IKEA väldigt passande nu när vi har ett hus att fylla. Elina fick sköna byxor och en handdocka. Hon fick även pengar insatta på ett eget konto som pappa har till henne. Hon kommer vara en rik ung dam när hon blir stor. ;)

I morgon när vi vaknar är det julafton och jag ska smita iväg till stallet på en gång så det blir klart så vi kan fira jul hela dagen sen. Om det är uppehåll och inte blåser storm blir det en lättare uteritt tror jag så B får sträcka ut lite mer och bara känna sig lite fri. 

Kan ju säga att jag är galet taggad till den hoppkursen vi är anmälda till. Nu ska vi bara få till nån dressyrlektion innan också. Hoppas att nån av tränarna kan. Japp jag har flera! Alltid bra att se allt från olika synvinklar. 

God natt och god jul! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0