Slut i kroppen men glad i själen

Har ridit ett fantastiskt pass på Beauty idag! :) <3 Visst, alla fattningar åt höger blev inte bra men tror att gårdagens nötning och att hon blev så lösgjord igår satte sina spår till idag. Hon var så fantastiskt fin i traven idag! Bra bjudning, bra i formen, bra avbrott och igångsättningar. Hon var mjuk och fin från första stund och blev bara bättre och bättre! Så i morgon får hon en välförtjänt vilodag. Så rider jag på morgonen på julafton sen igen. Längtar redan!! :) 


Annars idag har vi fortsatt att flytta massa lådor med grejer till mammas nya lägenhet. Blev aldrig nån flytt av soffa idag då jessie sov bort halva dagen. Så det får bli en annan dag. Tog världens sötaste bild på min lilla skruttfia idag när vi skulle åka och slänga skräp på tippen. 


Alltså kan man vara kär i sin egen dotter?!?! <3 smälter när hon ler!

Bjuder på några till fina bara för att.. :)




Elina kan numer gå upp för trappan och fort går det så dags att skaffa grind tror jag minsann. Hon tycker det är jättekul att klättra där. Nu håller Christer på att natta henne och jag ska duscha. Hon sov i två timmar medns jag var i stallet så därför blev den här kvällen väldigt sen för henne. Hon var ju inte alls trött vid 20-tiden när vi brukar försöka lägga henne. 

Säger god natt med en värkande rygg men ett leende på läpparna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0