Bullbak

Min plan om att springa runt i affärer idag sket sig lite då ärtan inte verkar gilla när jag går omkring för mycket inomhus där det är varmt då han/hon stångas neråt hela tiden + att jag får femtielva sammandragningar så det blir jobbigt att gå. På hundpromenaderna ute i kylan är det inte alls lika hårdhänt. Så jag tröttnade och åkte hem och började baka bullar istället. :) min mamma fyller ju faktiskt år idag så jag tänkte att hon skulle få lite extra gott fika när hon kom hem från jobbet ihop med min lilla present.
Ingen avancerad dyr sak men något som jag vet att hon behöver.

Nu ska jag byta om och åka iväg till Beauty och tvätta rent hennes trampsår som inte alls var så farligt som tur var. Och sen efter det är klart ska jag hämta Christer från jobbet. Full rulle kanelbulle! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0