Dagen fortsätter

Klockan tickar på och jag har knappt gjort något vettigt idag överhuvudtaget. Har renskrivit recensionen som var kvar så nu är den klar samt diskat upp disken som fanns. Vi måste verkligen skaffa en diskmaskin sen. Inte för att det är så jobbigt att diska om man bara håller efter hela tiden men ändå. Det underlättar och spar tid med en diskmaskin.
Nu ska jag och min sjuka mamma vänta på att Christer ska komma hem så vi kan äta lite middag. Tänkte bara värma lite rester idag då det blev så mycket över i förrgår när Christer gjorde mat. Känner att det får duga en dag som denna.
 
Sen hoppas jag att han så snällt vill åka med mig till stallet. Är så mycket roligare med lite sällskap plus att kvällsfodringen går snabbare om man är två. Ska ju mocka och pussa på Beauty också så klart. Tvätta rent ett litet nytt sår som hon fått på sitt bakben. Hon är lite klumpig min fina grå.
 
Har hört att det ska vara programridning i ridhuset i morgon under dagen någon gång och funderar på om man kanske ska åka och titta lite då om det inte är för kallt. Vore ju kul att se några hästar från gården och kanske hälsa på lite mer folk. :) Perfekt grej för att hålla sig sysselsatt tills lilla bebisen kommer ju.
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0