God morgon

I natt har jag vaknat massa gånger som vanligt. Min nya nattrutin. 
Tror att jag tänker väldigt mycket omedvetet också på lill*n. Är ju lite tråkigt att gå här och vänta nu. Men snart 
får vi träffa h*n. :) Max två veckor kvar, helt sjukt! Christer ska jobba idag men han hoppas på att jag ska ringa honom och säga att det är dags. Han är nog också lite trött på att vänta. 
I förrgår köpte Christer denna söta mysdress till h*n som ligger här å väntar den med. 
 
Små bebiskläder är så himla söta!
 

Ska bli så spännande och se vad det blir får nåt, flicka eller pojke? 
Det återstår att se när ärtan kommer. :) Hoppas bara på en frisk, kry bebis utan besvär . Det andra spelar ingen roll. Vi håller tummarna idag också att den ska komma...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0