Kvällen hos fina grå

Min dagliga dos av Beautymys är nu över och jag har precis ätit lite middag här hemma. Satte mig i öppningen på hennes box efter att jag ryktat henne och gett henne morötter. Är ju så avkopplande att lyssna på när hon tuggar sitt hösilage. Hon är ju så social också så hon ställer sig gärna precis ovanför så hon dräller ner hela mig. Så kan man passa på att pussa lite på henne när hon står så nära. Hon gillar att ha sällskap och när man reser sig och ska gå så vill hon följa efter. Söta häst! Tog även in en ny torvbal som jag hackade i lite mindre delar som får ligga i kanten och tina tills i morgon. Dom är ju som isklumpar nu. Längtar så efter att få börja rida igen. Tycker att bebisen kan komma ut nu. Är ju ändå bara 2,5 veckor kvar nu tills den är beräknad så borde inte spela någon roll om den kommer lite tidigare tycker jag. Hoppas den väljer att komma snart.

Nu ska jag ta en dusch och sen är det bara slappa och sova som gäller. Tidigt jag vet men det struntar jag i. Är man trött så är man. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0