solig promenad

Nästan så man fick lite vårkänslor när vi var ute med hundarna för an liten stund sen. Även fast det var ganska kyligt så lyste solen upp så man kände sig piggare och gladare. Vi var ute i ganska exakt en timme och om jag inte hade fått ont i höfterna så skulle jag lätt velat vara ute i en timme till och gått nu när det var sånt fint väder. Men får sitta här och vila lite nu innan jag gör något mer.
Ska sortera ut lite sängkläder som är udda och slänga lite som Mili bitit sönder. Har tänkt gör det länge men blir aldrig av. Sen efter det får jag se vad jag hittar på.
 
 
Det var ju inte riktigt så här mycket snö på vägen nu men det var den bilden jag hade från en promenad. :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback