Tillbaka igen

Så... Nu är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll. Har inte haft varken tid eller motivation till att skriva.

I helgen så jobbade jag ju båda dagarna. Jag fyllde även år i söndags och börjar bli gammal. :) hela 27 år! Till min glädje så valde ärtan att stanna kvar i magen så vi slipper dela födelsedag. Men nu har jag sagt att det är fritt fram att komma. Är exakt en vecka kvar nu till BF så den lille borde komma snart tycker jag.

Igår kväll kom syskonen och även fina My hit för att fira min födelsedag lite med pizza och fika. Vi hann ju inte i söndags eftersom jag jobbade. Det var gott och trevligt och Jaya hade även tagit med sig hundarnas nya "kusin" Zeerah som hon köpt för två veckor sen! :) en sån söt liten valp alltså. Massa skrynklor i hela pannan och hur go som helst. Den röjde runt här en stund me Mili innan den tokdäckade i soffan. Sen bajsade den på golvet en gång oxå :) Kira va inte så intresserad av valpen och gick mest undan.
Zeerah är av rasen Pero de presa Canario (Doggo Canario) som inte är så vanlig i Sverige. Hon kommer som vuxen att väga runt 50kg ungefär så det är ingen liten hund. Ska se om jag kan sno en bild av Jaya sen så ska ni få se nåt sött!
Självklart va ju Charlie här igår också och tjatade om GODIS! Han vill jämt ha det när han kommer hit. Han va nog stolt över att få visa "sin" hund också.

Idag är det jobb som gäller så ska äta lite frukost nu innan hundpromenaden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0