glömsk och virrig

Sitter här hemma nu utan mina glasögon och utan min mobil. För dom åkte jag ifrån igår när jag skulle hem från jobbet. Och inga linser har jag hemma heller så nu sitter jag här och kisar lite smått. Suck! Förstår inte hur jag kan glömma saker hela tiden och framförallt inte sånt som man behöver dagligen. Det här händer väldigt ofta. Eller att jag lägger sakerna på ett ställe som jag sen glömmer och får då springa runt som en tok och leta. Tänkte åka förbi jobbet och hämta grejerna efter att jag käkat lite lunch. Men funderar på om jag ska ta en liten power nap innan. Känner mig så trött och har gäspat hela morgonen. En annan sak som jag också har totalvirrat ihop är att jag i två veckors tid har gått och trott att hovslagaren ska komma ut idag och sko om Beauty. Sen kollade jag i min kalender igår bara för att vara säker på vilken tid det är så jag inte åker ut för sent och då ser jag ju att jag har virrat ihop en hel månad så det är inte förens i februari som han ska komma. Suck igen!! hahaha.. :) Ibland undrar man ju hur man tänker. Hur kan man ta fel på en hel månad?? Så idag kommer minsann ingen hovslagare så då får Beauty va utan bakskor ett tag till. Men hon har ju klarat sig bra hitills så ska nog inte vara några problem. Virrpannan behöver nog vila lite tror jag! :) Man känner sig bra dum alltså.


Kommentarer
Postat av: Jempa

Det hör graviditeten till Jenny <3

Svar: joo jag har märkt det och hört det. :) haha.. Men man blir ju typ rädd för sig själv nästan.
Jenny Säfström

2013-01-09 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0