Mål för 2013

Jag vill inte ha något nyårslöfte i år då man ändå ALDRIG lyckas hålla det. Känns bara onödigt då. Ska istället sträva efter vissa mål och hoppas att jag lyckas uppnå några av dom. :)
 
  • Försöka bli en sådan bra mamma jag bara kan
  • Försöka spara mer pengar (hur nu det ska gå till?)
  • Planera min tid bättre
  • Komma igång med träningen och få en fastare form igen
  • Hoppa in Beauty
  • Måste försöka bli bättre på att laga mat och ta hand om hemmet (tråkigt)
  • Umgås mer med mina hundar
  • Bli bättre på att träffa vänner
  • Äta mindre skräpmat och onyttigheter

Detta var bara några få punkter som jag kom på nu men finns fler. Ska försöka göra så gott jag kan.Vissa mål borde inte vara så svåra att uppnå men är alltid trögt att starta och verkligen ha självdisiplin.

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0