Nytt år!

Nu har jag vaknat och det är första dagen på nya året. Detta år kommer bli speciellt på många sätt. Den allra största händelsen kommer inträffa hyffsat snart när vår lilla ärta väljer att titta ut. Helt klart en helomvändning i livet med nya utmaningar och mer kärlek.
Detta år hoppas jag även på att komma igång mer med min ridning av Beauty sen när jag väl får börja rida igen. Vi ska hitta på massa skoj. Bland annat är en plan att jag ska hoppa in henne. Hoppas även på att vi är i form så vi kanske kommer iväg på 4 års kvalitén i höst.
Detta år ska jag även bli klar med min hundutbildning.
Detta är bara några få saker och mer kommer det bli. Hoppas på ett bra 2013 helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0