Slappardag

Idag har jag verkligen bara legat i soffan hela dagen typ. Ganska meningslöst men ändå behövligt. Camilla har varit snäll och fixat åt Beauty idag men funderar ändå på om jag ska åka ut en stund å mysa lite. Tömkörde igår så idag får hon vila. Kanske är bra med lite frisk luft. Men min kropp samarbetar inte idag. Känner mig helt orkeslös och min rygg värker som bara den. Tänk vad skönt det vore nu om Beauty stod hemma på tomten så man bara kunde gå ut och slapp åka iväg. Vad många turer det skulle bli till stallet då. Om man bara hade mer pengar...

Fy vad jag får dåligt samvete när jag är så här lat och slapp. Ingenting blir ju gjort. Vissa dagar bara är så här nu för tiden. Kanske lika bra att gå å lägga sig snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0