surig dag

Idag känner jag mig allmänt grinig och hängig. FY!! Blir typ irreterad på minsta lilla grej. Känns lite bättre efter att ha varit ute med hundarna nu och fått lite frisk luft men ändå så känner jag mig inte helt nöjd. Försökte mig på att gå lite fortare än vad jag egentligen "kan" så nu gör det lite ondare än innan men den smällen tänker jag ta.
Funderar på vad vi ska äta för middag sen idag. Har ingen lust att laga nån mat egentligen men antar att det bara är att gilla läget och göra det i alla fall.
 
Har fått besked från verkstaden som ska göra en service samt lite annat fix på bilen om vad det kommer kosta och jag kan säga att det blev ett bakslag med några tusenlappar extra mot vad jag trodde. Lite över 7000 spänn ska vi upp med i morgon när bilen ska hämtas. SUCK! Alltid lika roliga kostnader. Men men, bara gilla läget där med och betala och se glad ut. Precis som att man är gjord av pengar. Men vi behöver bilen så det är ju bra att den blir fixad.
 
Nu ska jag ta en tripp och hämta upp min mamma på hennes jobb då jag lånat hennes bil idag.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0