Trött dag idag

Idag känner jag mig helt orkeslös. Trots att det här va typ första natten på en vecka som jag bara vaknade en gång. Har sovit som en stock!

Dagen igår gick smidigt i alla fall. Satt i kassan och sen inventerade jag en del. Bra uppgifter för mig just nu.

MVC besöket resulterade i en ny tid bokad till Huddinge sjukhus där dom ska göra ett vändningsförsök i nästa vecka. Lillärtan vill inte själv.
Får hoppas på att det lyckas. Har hört att det ska vara ganska obehagligt när dom gör vändningen men känner mig ändå lugn. Spännande nu när det är så nära. Så overkligt fortfarande.
Nu måste vi bara styra upp så att Christer får va ledig då så han får följa med mig till sjukhuset. Man ska tydligen ligga kvar i nån timme efter vändningen så dom kontrollerar att barnet inte tagit skada eller att den mår dåligt efter kullerbyttan om dom nu lyckas.

Nu börjar man lite smått räkna ner och jag vet fortfarande inte vad jag ska packa med mig i väskan man ska ha med sig. Just för att det känns så overkligt. Inte ska väl jag få en bebis...?? Så känns det ibland.

Nä nu blir det en promenad med hundarna i kylan. Kommer typ frysa ihjäl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0