Besök på jobbet

Började morgonen idag med en promenad tillsammans med Elina (stora) och Ture. Lilla Elina var gnällig ända tills jag satte på hennes favoritlåt, då somna hon på en gång. Sen fortsatte jag och hon till jobbet för att hälsa på Christer och alla andra kollegor. Elina fortsatte att vara lite gnällig och det enda som passade lilla damen var att gå runt och gunga. Så det har vi gjort! Gått runt och gungat och nynnat på bananlåten som är hennes favorit. Hann knappt äta min lunch och kaffet jag tänkte dricka hann bli kallt innan jag lyckades sätta mig ner. Ibland är det bara så att vara mamma. Man får liksom anpassa sig efter den lillas behov. :) Så nu när vi kommit hem så däckade hon! 
 
 
Därför ska jag passa på att dricka mitt kaffe nu istället innan jag åker ut till finaste grå och tvättar hennes fula sår. Ska även svänga förbi apoteket innan och köpa lite väteperoxid som jag ska tvätta med så det verkligen blir rent. Sen får jag se hur jag gör för att hålla flugorna borta. Kanske klistrar fast en liten kompress med silvertejp eller nåt. Hellre att pälsen får lossna lite när jag drar bort tejpen sen än att flugorna lägger ägg i såret. Bara att välja liksom! 
 
Hur har er dag varit? :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0