Fredag!!

Idag är det äntligen fredag enligt många. För mig är det en dag i mängden av alla lediga dagar, :) Sååååå skönt! 
Ska fixa lite frukost och sen ge mig ut på en jogging/powerwalk med hundar och barnvagn. Och jag kan säga att det känns TUNGT redan nu, innan vi ens kommit iväg. Fy!!
 
Ska köra lite övningar efter också om det passar lilldamen, vi får se. Hur som ska jag försöka satsa på 2 träningstillfällen idag då det inte blev nåt igår. 
 
Jag å grodis är redo för lite frukostgröt. :)
 
 
Fast hon får leka med näsdukarna medans jag fixar i ordning allt. 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Snuppiduppan så söt hon är!!

Svar: Ja söt som socker!! :) <3
Jenny Säfström

2013-07-05 @ 09:08:46
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0