heeej....

Motivationsnivån = noll för att skriva här.. Tror att det varit lite mycket i mitt huvud senaste tiden så allt bara har snurrat och jag har inte riktigt klarat av att sätta mig och bara slappna av som jag brukar kunna göra när jag bloggar. Eller jo jag har slappnat av en del framför tv:n med Elina men inte kunnat fokusera mina tankar på nåt annat än henne, hästen som är skadad och serien Gossip Girls som jag börjat titta på via Netflix. Jag har inte  haft något att skriva om då mina dagar bestått av just det. Hästen, tvätta sår, åka fram och tillbaka flera gånger om dagen, ta hand om Elina, skjutsa mamma lite till saker hon behöver göra, försöka orka ta hand om hemmet, försöka sova när tillfälle ges eftersom Elina äter på nätterna nu när det är så varmt ute och med det håller mig vaken då, försöka vänja mig vid tanken på att vara utan häst, motionera hundarna ja ganska mycket i mitt huvud som sagt...
 
Men dagarna har sina ljusa stunder även om jag är sjukt trött och orkeslös. En sån stund var häromdagen när Jaya och Charlie följde med ut till stallet så jag kunde slappna av där och inte behöva känna mig stressad att jag måste skynda hem eller nåt annat som väntar. Vi stannade även en liten stund efter att jag var färdig med Beauty och bara njöt av lugnet medans kusin Charlie så stolt visade Elina hur man spelar på mobilen. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska vi käka hemmagjord pizza men ska försöka att hitta lite mer motivation igen och framförallt mer ork.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0