Jul. 03, 2013

Skrittade runt halva slingan igår med Beauty och min kropp är verkligen inte med mig längre. Kom knappt upp ur sängen i morse och tog mig knappt ut ur bilen igår. Vart är min kropp på väg? Vet att min rygg är trasig men nu börjar det bli riktigt jobbigt. Börjar fråga mig själv om det är värt att fortsätta med det tunga som en häst innebär. Blir ledsen när jag tänker så men kan inte hjälpa det. Mina pengar räcker inte till nånting nu heller och kommer snart vara slut på sparkontot också. Det är dyrt att bo i stockholm å ha häst. Vill egentligen inte ens behöva fundera på häst eller inte häst men nånstans inom mig vet jag ju att pengarna inte riktigt räcker just nu. Ryggen tar ut sig fullt ut med Elinas hjälp och är på kvällarna när jag äntligen åker till stallet helt slut. Varför är jag trasig?
Vill inte skiljas från Beauty... Vill heller inte stå där utan pengar å med ännu trasigare kropp. Måste komma igång med mer träning för att hålla, men vart ska jag få tiden ifrån? Ett hem att ta hand om, laga mat, städa, en dotter att ta hand om, 2 hundar som kräver sitt, En häst som kräver massor och sen ska träning hinnas med för att min kropp ska orka allt det andra. Just nu får jag inte riktigt ihop det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0