Morrn morrn

 Vad gör man inte för sin lilla dotter än att gå upp tidigt och ändå le samtidigt som man egentligen är HELT död. Jobbig natt me massa jobbiga tankar och funderingar. När ska det sluta? 
Kommer förmodligen bli en ganska lugn dag idag. Ska försöka få energi till att träna här hemma. Ska ju inte låta tröttheten ta över, behöver verkligen inte bli mer slapp och otränad än vad jag redan är. Med lite frukost i magen så kanske energin kommer, hoppas!! Eller så tar jag träningen ikväll. Fast idag vill jag till Beauty eftersom det inte blev av igår. Nu är frågan yoghurt eller gröt?? Hmm... Kanske en macka.. 
 
Hundarna verkar lika trötta som mig så ingen brådska i alla fall. Det är så skönt med dom, att de bara är liksom. Man behöver aldrig känna press att gå upp tidigt för deras promenads skull. Utan dom sover mer än gärna länge Eller ligger bredvid och myser. 
 
Elina ligger och suger på sina nyupptäckta tår!! Haha!! Lilla sötfia! :) Ska "tvinga" henne att vara med på bild, in med nappen istället. :) 
 
 
Nya dinosauriebodyn! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0