Söndag

God kväll!!
 
Idag har jag gjort något riktigt bra, jag har varit och tränat på Sats. :) Hängde med Jenny på ett Zumbapass som jag verkligen sög stenhårt på!! Hahaha! :) Jag hänger verkligen inte med på såna pass. Min kropp kan inte koppla ihop stegen och jag klarar verkligen inte en koreografi. Helt stört alltså vad dålig jag var! Stod som tur var längst bak så inte så många skulle se mig när jag gjorde bort mig totalt. Sen är det ju så typiskt för när man väl börjar haja hur stegen kommer efter varandra så byter dom. Suck!! Så det kändes nästan som att jag körde mina egna steg till sist när jag hoppade runt som ett fån.
 
Nä det där är verkligen inte min grej men det är ju lite kul ändå. Fast jag blir lite arg på mig själv när ett så simpelt steg för alla andra blir hur svårt som helst för mig. Mina kroppshalvor och hjärnhalvor samarbetar INTE! 
 
Efter träningen har jag bakat Cheesecake som vi ska äta nu på kvällen (ska ta en liten bit), varit hos Beauty i hagen som dragit av sig en sko, lagat middag, myst med Elina, promenerat med hundarna, kollat på tv och diskat all jäkla disk. Ska bli så skönt sen när vi får diskmaskin. Här har det ju aldrig funnits nån i detta huset så det blir ett riktigt uppköp! :)
 
Nu ska vi njuta av denna. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: elina

Ser gott ut! Känner igen mig till tusen i zumban haha

Svar: Ja det var supergott!! Å zumba är svårt!! Men tänkte ge det en chans till på söndag igen så får jag se om jag hänger me bättre då när jag kört det en gång innan. Hoppas! :) Men ska jag vara ärlig så tror jag inte att jag kommer hönga me. Men då kör jag mina egna moves till musiken! :)
Jenny Säfström

2013-07-08 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0