Sova lite till

Efter ännu en orolig natt säger jag god natt en stund till nu på morgonen när Elina äntligen somnat igen. 
 
 
Sliten som bara den. Kroppen värker efter träningen förra veckan och jag är så trött och matt. 
Man känner verkligen hur otränad man är nu när träningsvärken är värre än nånsin. Armarna känns värst och har svårt att både räta ut dom ordenligt och böja dom. Sjukt!! Så egentligen borde jag träna ännu mer nu så det kanske släpper lite men kroppen skriker sömn! Så träningen får bli senare idag om jag kan när Christer kommit hem kanske. Eller så struntar jag i det och mjukstartar långsammare än vad jag räknat med att jag skulle behöva. Inget är ju som man tänkt nuförtiden ändå så det skulle bara vara ännu en grej. 
 
Efter jag sovit lite ska jag träffa en gammal klasskompis från högstadiet. Trevligt, trevligt! :)
go natt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0