Stallet

Dags att byta kläder och åka ut till stallet. Ska hämta in Beauty från sommardagen och kolla igenom henne då jag fått meddelande att hon haltade lite tidigare idag. Men kan också ha varit för stunden bara, kanske att hon trampat i nån liten grop eller så. Jeanette var lite osäker och såg henne bara på håll. Och ifall det inte är nåt så blir det nog lite skritt runt halva slingan plus lite jobb för hand efter. Men vi får se. Kanske endast blir massa gos och pyssel om min fina har ont. 
 
Ska även försöka få tag i Beautys massör för tredje gången idag. Hon har inte svarat tidigare och måste ju boka en ny tid så hon får känna igenom henne igen. Funderar allvarligt på om jag ska prata med min chef på jobbet om att få börja jobba lite helg för att få extra pengar. Elina tar ju flaskan och Christer skulle ju faktiskt kunna åka ut till jobbet med henne mitt på dagen så hon får amma då på min lunch. Även om det känns surt att behöva nu när
 man är mammaledig. Vill ju helst vara ledig då också. Men behöver man pengar så behöver man och jag snackar om kanske en helg i månaden. Ska fundera lite mer på den tanken i alla fall. 
 
Nu ska jag sätta fart...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0