Tisdag

För att kompensera min dåliga joggingtur igår morse så gick jag ut och joggade igen sen på kvällen, utan hundar och barnvagn. Resultatet blev då en aningens bättre. Endast ett tillfälle där jag saktade ner och gick i typ 100 meter efter em jobbig uppförsbacke. Var tvungen att hämta andan lite extra.  Fortsatte även denna gången med lite övningar när jag kom hem så efter det passet kunde jag vara nöjd för dagen. 
 
Nu är det en ny dag med nya utmaningar. Ska starta med ett till träningspass här hemma, samt en joggingtur/Powerwalk med hela gänget igen. Vill minsann inte behöva ligga i vassen hela sommaren. Frukosten är intagen och nu väntar jag bara på att lillan ska somna. Lite lättare att jogga då. 
 
I eftermiddag sen så ska vi ha möte med banken och mäklaren så att huset betalas och verkligen blir vårt. 
Helt stört egentligen. Haha... Vi äger ett hus! 
 
 
Duktiga Elina åt upp all sin middag igår som bestod av morotspuré. Fick även suga på en gurka och äta lite majskrokar. :) Min lilla skruttfia! <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0