Today..

 
Tokdäckad liten söt bebis efter en rolig dag med kompisen Ture! :) Vi har promenerat, ätit vattenmelon i solen/skuggan, ätit en smarrig omelett till lunch, hängt på vår baksida, promenerat lite till och nu är vi hemma igen och tar en lugn stund i soffan innan det ska lagas middag. Jag med kaffet i högsta hugg framför gossip girl och Elina alldeles intill. <3 
 
 
Skulle ha åkt och tränat ett sh'bam pass idag egentligen men det blev utbytt mot ett dans-aerobicpass. Så då avbokade jag för att jag känner att jag inte kommer hänga med för fem öre eftersom det är lite svårare steg i ett sånt. Så jag tänkte åka ut till Beauty lite längre sen istället. Träningen på gymmet får vänta lite tills efter att Beauty åkt ifrån mig. Får en klump i magen varje dag när jag sätter mig i bilen mot stallet nu och det börjar bli jobbigt. Samtidigt som jag ändå känner att jag börjat vänja mig vid tanken på att inte ha en häst. Konstig blandkänsla som inte går att beskriva riktigt. 
 
Bjuder på två bilder på mig själv för att vara lite ego! :)
 
 
 
:) 


Kommentarer
Postat av: Martina

Ska du inte ha kvar Beauty? :(
Kram

Svar: Kommer att låna ut henne till hennes uppfödare eller deras kompis som också är uppfödare som avelsto ett tag. Har inte råd nu när jag är mammaledig så har inget val direkt. Tråkigt men sant tyvärr.. :( Hade jag haft mer pengar nu så hade jag inte lämnat iväg henne. Men jag säljer henne inte iaf. Kram
Jenny Säfström

2013-07-31 @ 23:39:23
URL: http://martinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0