Firande av min syster

På lördagen klockan 18.00 samlades vi på Jayas parkering för att åka iväg och fira hennes 30 års dag. Vi var ett gäng glada tjejer som skulle ut och äta god mat och spela bowling. Kvällen var trevlig även om jag själv inte kunde vara med på bowlingen men det var rätt roande att titta på de andra också. :)
 
Tog ett par bilder under kvällen med min mobil så tyvärr är dom suddiga.
Här är vår kväll:
 
Födelsedagsbarnet, Gittan och Jenny
 
 
Malin till vänster med sina nya tuttar. :) Och lillasyster Jessie till höger.
 
 
My t.v och My och Malin t.h
 
 
Mikaela och Jaya, samt Gittan som bowlar :)
 
 
Gravida Madde visar hur det ska gå till och My försöker. :)
 
 
Myggan försöker få tur med sig och jag njuter av en cola.
 
 
Jag igen och Natalie som hugger in på kloten
 
 
Maddes storasyster Malin som också är åskådare pga ett nyopererat navelbråck. (Två stycken nyopererade på samma ställe och båda med bråck, lite lustigt måste jag säga)
 
 
Plingplongaren till baren och mina nya sandaler.
 
 
Haha Malin försöker simma på golvet och Natalie hjälper till att ro. :) knäppa tjejer!!
 
 
En rolig kväll helt enkelt!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0