Ojojoj

Igår va en bra dag tills jag skulle börja göra mig i ordning inför kvällen. Hade varit i Haninge centrum med My, ute och promenerat med Beauty, tittat lite på tv och sen sa det PANG!!! Kira hörde något på baksidan och rusade dit för att se efter. Bara det att min mamma stod i hallen med Elina i famnen och det måste Kira ha missat. Så hon sprang rätt in i mammas ben som vek sig och hon föll rakt bakåt med Elina i famnen. Jag hörde dunsen och sprang dit och där låg mamma på rygg med Elina uppe i luften. Hon hade räddat henne från smällen men hon själv hade ju inte nåt att ta emot sig med. Slog i höften och knät rejält! Fick lyfta upp henne efter att jag tagit Elina som klarat sig utan en skråma. Försökte övertala mamma att vi skulle åka till akuten men hon vägrade!! Envis som hon är! Jag såg att nåt var fel men lät henne hållas med löftet om att jag skulle få köra in henne idag istället om hon fortfarande hade ont. Och som jag trodde så var det snäppet värre i morse. Hon han inte stå, gå eller röra benet. Och eftersom jag inte kunde bära in henne i bilen så ringde jag efter en ambulans. Och nu har vi varit här på sjukhuset hela dagen. Lårbenet är av strax under höften och hon ska opereras inom kort. Dom har precis kört upp henne till avdelningen. Så nu ska jag hem en sväng för att sen komma tillbaka lite senare. Emelie har varit en ängel och hämtat upp hundarna så dom har fått vara hos henne nu under dagen. <3

Nu är det bara å vänta och se hur länge mamma blir inlagd. :( kunde ju ha varit en bättre helg.
Elina har i alla fall sovit lite med mormor på sjukhuset.



Kommentarer
Postat av: Linda

men vaaa? stackars mormor! hälsa henne att krya på sig från oss! <3 <3
:'(

Svar: Maximal otur :-(Kram
Jenny Säfström

2013-06-22 @ 16:30:47
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0