Skittelefon!

Förra inlägget skulle egentligen blivit längre men eftersom min telefon hakar upp sig jämt så orkade jag inte skriva om hela inlägget!

Och det är inte bara min telefon som är dum i huvudet utan även jag. Har fan blivit senil sen jag fick Elina. Glömde totalt bort att vi skulle fixa sommarhagen idag på förmiddagen. Jäklar!!! Får alltså dra mitt strå till stacken i veckan istället å fixa det som inte blev fixat. Att det ska vara så svårt att komma ihåg saker. Hoppas inte dom i stallet blev arga på mig.

Nu ska jag i alla fall titta på när Camilla och Krizze hoppar pay and jump. Elina har pappatid under dagen. Sen ska vi alla åka till hans mamma. Farmor saknar nämligen Elina jätte mycket! :)

Andas in... Andas ut, nu ska jag vara glad igen!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0