1 vecka idag

Hej å god morgon! En vecka har nu gått sen lillskruttan tittade ut. Helt otroligt att hon är här. :) har blivit lite dåliga uppdateringar i några dagar och anledningen har varit just lilla Elina. Har spenderat tiden till att mysa och titta på henne mest hela tiden, försöka få in att det är på riktigt. Har varit fint väder i flera dagar och vi är övertygade om att det måste vara hon som kom med solskenet! :) så söt som hon är.

Idag ska jag dra med mig Christer till stallet på dagen. Kanske longera Beauty lite fritt i ridhuset så hon får springa av sig lite. Har endast varit hon henne 1 gång nu på lite mer än en vecka och jag känner mig lite dum även fast jag har haft snälla vänner som tagit hand om henne nu dom närmsta dagarna. Men nu vill jag faktiskt komma igång och åka ut mer igen. Min kropp orkar det nu så då ska vi bara se till så det går. Elina är ett riktigt matvrak nämligen på dagen. Hon vill äta med typ 1,5 timmes mellanrum. Men sover sen sött i princip hela natten. Jag blir liksom tvungen att mata henne lite i sömnen för att det inte ska gå så många timmar i mellan. Hon äter då glatt å sen somnar om. Frågan är ju hur vi ska lyckas på dagen bara när matningen blir så tät. Man hinner precis påbörja någonting och så vill hon ha mat. Men det blir väl lite annorlunda sen antar jag.

Vi har fått massa fina presenter till Elina av alla som hälsat på. Och en sak som är säker är ju att hon kommer vara väldigt ROSA sen. Haha :)

En rolig present som verkligen var tillägnad Christer var att hon fick en virkad blåbärsmössa av My. Han som är helt frälst i blåbär och vill ha allt som smakar blåbär. Nu fick han sin lilla blåbärsdotter. Så med en bild på sötaste lilla blåbäret startar jag denna dag.



Kommentarer
Postat av: Marie

Så söt!!

Svar: Visst är hon!
Jenny Säfström

2013-03-01 @ 10:14:18
URL: http://marieangel.blogg.se
Postat av: Linda Mark

gud det går så fort! haha känns som att det var igår hon kom! haha vilken underbar mössa! :) måste försöka att komma förbi nu snart också, annars så hinner tiden gå och hon är storasyster! :O

Hur tror du att det ser ut på tisdag eller till nästa helg? Då har vi tjejerna också och vi alla är lediga samtidigt.. <3

hälsa alla! <3

Svar: Är bara säga när ni vill komma så styr vi upp nåt. :) Så får du bebisgosa! :D
Jenny Säfström

2013-03-01 @ 12:32:55
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se
Postat av: Linda Mark

absolut, jag och robin hör av oss! ;D <3

Svar: Ja gör så! :)
Jenny Säfström

2013-03-12 @ 10:53:24
URL: http://nothiinglastsforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0