Ändrade planer för dagen

Nu har jag varit i stallet och löslongerat Beauty i rundcorallen. Va lite svårt för mig att vara tydlig i mitt kroppsspråk då det var massa snö i mitten där jag skulle gå och massa gropar som man snubblade i. Men Beauty travade på fint. Testade bara en kort galopp då det var lite halt på hennes spår så vågade inte chansa. Hon är så vacker min häst!!

Hemma har jag bara tagit en snabb dusch och nu ska vi röra oss mot Christers mamma. Blev inställt hos hans moster då dom varit sjuka i influensa precis. Vi vill ju inte riskera att vi också blir sjuka. Så då åker vi så Elina får träffa farmor istället. Blir en McDonalds lunch på vägen så vi klarar oss till middagen. :) Va hundra år sen som jag åt därifrån känns det som.

Idag fick Christer mata Elina medan jag var i stallet. :) hon tar flaskan så nu kommer jag inte behöva stressa när jag är i stallet. Bara att ge henne mat innan jag åker å sen pumpa ut så Christer har hemma om hon blir hungrig medan jag är borta. Smidigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0