BVC besök

Jag gav upp med att försöka sova vid halv 8 i morse då Elina inte ville att jag skulle det. Nu däremot har hon somnat ordentligt och det är ju typiskt eftersom vi ska till BVC om 45 min så alltså hinner inte jag sova nu heller. Att sova 1-2 timmar i stöten är verkligen ingen hit. Och frågan är om man kommer vänja sig och känna att man har ork på dagarna ändå. Känner mig som överkörd av en buss.

Hundarna har också legat och sovit nu så dom verkar inte ha bråttom ut. Det är ju i alla fall bra att dom är morgontrötta så man slipper stressa.

Senare idag ska jag ut till stallet och möta upp en veterinär som ska vaccinera Beauty. Hoppas att hon kommer vara snäll och inte hitta på några hyss. :)

Dags att göra mig klar för att komma iväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0